بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


پيروزي ملوان ، فولاد و راه آهن برابر حريفان

در ادامه هفته هفدهم رقابت‌هاي ليگ برتر، راه آهن در ورزشگاه اکباتان موفق شد با نتيجه يک بر صفر از سد شاگردان محمود ياوري بگذرد. در اين بازي مجتبي شيري پديده اين فصل راه آهن در دقيقه 76 تک گل تيم دايي را به ثمر رساند.
با اين پيروزي راه آهن 29 امتيازي شد تا به رقابتش با ديگر تيم‌هاي صدر ادامه دهد.
در ديگر ديدار به پايان رسيده فولاد در اهواز با نتيجه سه بر يک تيم نفت را از پيش‌رو برداشت. پريرا(26 و 8) و ايوب والي (61) براي فولاد و مصطفي سيفي (15) براي نفت گل‌هاي اين بازي را به ثمر رساندند.
از اتفاق‌هاي اين بازي مي‌توان به اخراج سوشا مکاني در دقيقه 68 و از دست رفتن پنالتي فولاد توسط مهدي نوري اشاره کرد. با اين پيروزي فولاد هم 29 امتيازي شد.
بازي تيم هاي ملوان و ذوب آهن هم با برتري 3 بر 2 ملواني ها به پايان رسيد .
گل‌ها: محمد نزهتي 28، جلال رافخايي 45 و مهرداد اولادي 65 براي ملوان و مهدي رجب‌زاده 41 (پنالتي) و اسماعيل فرهادي 45+1 براي ذوب‌آهن
در ديگر ديدارهاي اين هفته تاکنون اين نتايج به دست آمده است:
آلومينيوم يک- سپاهان يک
مس صفر- صباي قم صفر
پيکان صفر- نفت آبادان صفر
سايپا 2- گهر دورود 2



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 13 / 9 / 1391برچسب:لیگ دوازدهم,هفته هفدهم,نتایج بازیها, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com